kan ik bij een kpn hotspot ook met een vodafone abonnement inloggen als ik een wachtwoord van iemand anders invoer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (3)

Neen, want het zijn 2 verschillende fysieke netwerken. Ook al heb je een wachtwoord, je hebt niet de toegangscode tot het KPN-netwerk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, zolang er een Vodafone-simkaart in je mobiel zit kan je never-nooit-niet op het KPN-netwerk komen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hotspot is Wifi, heeft niets met netwerk van provider te maken. Je kunt er zelfs zonder simkaart gebruik van maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zonder simkaart doet een telefoon het niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zonder geldige simkaart, o.k. Overigens heb ik een Vodafone simkaart en een KPN internet + bellen voor mijn vaste telefoonlijn, heb dus gewoon gratis gebruik van KPN hotspots met mijn mobiele telefoon van Vodafone!
Je provider (Vodafone, KPN, enz.) heeft niets te maken met gratis Wi-Fi.
De Wi-Fi in de McDonald’s is gratis (dus voor iedereen; ongeacht je provider).
Ook bij de Openbare bibliotheek heb je vaak zo'n gratis Wifi.
Wanneer je bent verbonden, moet je je browser openen om wat voorwaarden te accepteren.

De Wi-Fi hotspots van KPN daarentegen zijn niet gratis. Nadat je met zo’n hotspot bent verbonden, moet je (net als bij de McDonald’s) je browser openen.
Maar: Daarna zal je bij KPN moeten inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord (die je moet kopen en waarvoor je een account hebt bij KPN).
http://www.kpn.com/prive/internet/mobiel-internet/hotspots.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, bij een KPN-hotspot gebruik je Wifi, het heeft dus niets met jouw GSM-abonnement te maken. Zoals je zelf al aangeeft moet je natuurlijk wel inloggen met een wachtwoord, van jezelf of van iemand anders.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mits je toegang hebt tot een KPN hotspot... vaak i.c.m. een KPN-abo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met KPN abo voor vaste lijn en Vodafone voor GSM heb ik toch gratis toegang op KPN hotspots, zie ook mijn reactie bij andere antwoord.