Kan de apple winkel je sim kaart voor je knippen?

Ik heb een sim only abbonement en een iPhone 4. Nou zoals de meeste weten is een simkaart te grote voor de iPhone. Dus vandaar mijn vraag: Kan de apple winkel je sim kaart voor je knippen? Als dat niet mogelijk is in welke elektra winkel in het centrum van Amsterdam kan dat wel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de Javastraat in Oost, niet ver van het centrum, is er een winkel die het kan doen. Ben alleen even de naam vergeten maar het was tegenover een Albert Heijn. Je kan het ook zelf knippen, dit heb ik ook gedaan en helemaal geen last ervan na ongeveer 2 jaar

Antwoorden (1)

Ja hoor, elke telefoonwinkel kan dat denk ik wel voor je doen. Je kan het ook zelf, maar even naar de winkel is makkelijker en veiliger. Vaak doen ze dit ook nog gratis.