Wat moet ik doen als ik mijn iphone wachtwoord vergeten ben?

ik heb het al met itunes aan gesloten maar als ik het wil herstellen moet eerst ''zoek je iphone'' uit VIA mijn iphone.
Kan iemand alstublieft

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

De enigste manier is om je Iphone te resetten in recovery modes.

Je contacten ben je dan niet kwijt op je Iphone (simkaart) alleen je data en apps wel.

In de appstore nadat je bent ingelogd kan je je overzicht gedownloade apps van het begin kijken. En het weer teruginstalleren (alleen zonder de data)

Gelukkig is er bij de meeste apps de data opgeslagen in gamecenter. Dus login bij je gamecenter en (als het goed is) is je data voor de meeste apps weer terug.

Letop! het kan niet werken ik probeer je alleen maar te helpen! Anders bel je de klantenservice van Apple.

(Ps Schrijf voortaan je wachtwoord op )