Hoe krijg ik 10 seconden lijm uit mijn telefoon?

Laatst brak er een puntje van mn speakers van zo een kabel wat je in je telefoon doet af, ik heb het eruit proberen te halen met 10 seconden lijm ( super dom ) en toen heb ik dat overige van mn speaker er weer ingedaan, ik kreeg het er niet meer uit, nu zit dat hele ijzeren dingetje vast me 10 seconden lijm, hoe kan ik dat eruit krijgen,? Kan wel filmpjes kijken maar heb geen geluid meer. Heb al geprobeert erin te boren etc nu zit er een klein gat in. Iemand nog ideeën?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
4.9K

Het beste antwoord

Je kan proberen om met aceton het te verwijderen. Aceton laat de lijm oplossen. Ik durf je alleen geen garantie te geven, dat er niet meer dingen oplossen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Idd ook van gehoord! Ben alleen bang dat als het verder naar beneden zakt mn hele telefoon het niet doet, is een redelijk duure mobiel. ( samsung galaxy s4 ) :$

Andere antwoorden (1)

Ik heb wel eens gehoord van oploslijm. Misschien helpt dat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zal het opzoeken! Bedankt.