Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe stuur ik mail via iphone?

Ik kan wel emails ontvangen op mijn iphone 4s via mijn Hotmail account maar kan geen emails (terug)sturen

Toegevoegd na 24 minuten:
Indien ik een email terug stuur blijft deze op uitgaand staan en krijg de volgende melding:
De verbinding met de uitgaande server .........@Hotmail.com is mislukt. Extra uitgaande e-mail servers kunnen worden geconfigureerd in "email, contacten, agenda's" in instellingen. Hier heb ik gezocht maar kom er niet uit. Mijn man had zelfde probleem alleen hij heeft zonnet.nl. Deze kon hij telefonisch bereiken en heeft hulp hierbij gekregen. Ik kan helaas geen telefonisch contact opnemen met Hotmail.com voor verdere hulp.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
769
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien is het email wel verkeerd of heb je dan geen internet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Beste, Davina

Druk op de mail app. Als je al heb aangemeld is dat lekker makkelijk zo niet? Log dan eerst in. Rechts boven heb je een icoontje met een blad en een potlood druk dan daar op en dan kan je typen wat je wilt versturen en aan wie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt voor uw reactie. Ik heb nog wat extra info bij geplaatst over mijn probleem.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding