kan je als je een abbonement via de site van ben hebt afgeslote ook naar the phone house met problemen?

want het lukt mij niet mijn internet instellinge in te stellen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon doen hoor...

Antwoorden (1)

Ja, dat kan, mits je ook echt een phone house abbonnement hebt afgesloten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is een ben abbonement. Je kan dezelfde ook bij phone house krijgen maar ik heb t via de ben.nl site gedaan. Ik wil gewoon weten hoe ik mijn internet instell en belminuten en mb ontvang
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou gewoon naar phone house toe gaan.