Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is de simkaart van iphone even groot als de samsung galaxy core?

ik heb een iphone 4 maar wil overstappen naar samsung galaxy core maar mij simkaartje is geknipt voor de iphone is dat de zelfde lengte voor de samsung of is die nu te klein? ik heb een keer gehoord dat je dat chipje van die simkaart is een soort hoejes kan doen waardoor die dus groter is en in een andere mobiel kan. weet iemand hier iets meer van?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
821

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als het goed is past de simkaart van de Iphone 4 in de galaxy core. Er zou bij bijde telefoons in micro-simkaart in moeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
maar mijn kaartje is geknipt dus is niet meer de standaard lengte
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Naar welk sim formaat is jouw kaartje dan geknipt? Als hij geknipt is naar het formaat van een Iphone 4 is deze hetzelfde als in een galaxy core.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
As je simkaart is geknipt dan had je een standaard SIM die voor de iPhone 4 naar micro-SIM is geknipt. Datzelfde formaat moet ook in de Galaxy Core. Dus kan jouw geknipte kaartje gewoon in die Samsung.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding