Kun je liedjes en films uploaden naar je apple product, zonder iets te kopen in itunes?

Ghooi, ik heb een apple product, iphone om precies te zijn en ik heb geen idee hoe je liedjes of films naar mijn iphone kan uploaden. Is dit wel mogelijk? momenteel gebruik ik een music downloader vergelijkbaar met itube. en ik wil liever niks kopen in de itunes store.

Groet. ZjopperdeSjop

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat kan, je hebt sites die dat kunnen. een heeft iets met een piraat te maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Via 4Shared kan je albums en films downloaden, is wel een beetje lastig als je onervaren bent.. Liedjes gaat wel heel makkelijk! je moet naar de site www.youtube-mp3.org hier kan je links vanuit Youtube invoeren en dan op Downloaden klikken, zo komen ze meteen in je iTunes, waar je ze meteen een goede naam en eventueel een albumhoes kan geven. succes!

Antwoorden (1)

Bij je iPhone hoort het programma iTunes. Dat installeer je op PC of Mac en daarmee kun je MP3's die niet gekocht zijn in de iTunes store naar je iPhone of iPad kopieren. In het gebruik staat iTunes bekend als het minst gebruiksvriendelijke en meest onbegrijpelijke programma dat er bestaat, maar het kan het wel.
In de Help van iTunes staat het uitgelegd aan de hand van een zelfgeripte CD, dat mag namelijk.
Ik heb de link naar de juiste pagina uit de handleiding erbij gestopt, ik hoop dat het je daarmee lukt.