Kun je er voor zorgen dat je geen oproepen onvangt op een iphone 4 zonder de telefoon uit te schakelen of op vliegmodus te zetten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Nee, eigenlijk niet als de telefoon aan is en moet blijven en ook niet in vliegtuig modus mag (volgens je vraag) dan blijft hij alles gewoon ontvangen
je hem hooguit op mute zetten knop zijkant hij trilt dan alleen bij inkomende berichten.
capthavoc
9 jaar geleden
Je kan niet storen aanzetten dan trilt ie niet of gaat ie niet over
In het menu wat je van onder naar boven sleept het maantje aanzetten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh je wil echt niet gebeld kunnen worden dan heb je 2 opties
1 de simkaart eruit trekken
2 met het aanzetten de pincode van je simkaart niet invoeren
Je kunt al je opgeslagen contacten blokkeren in bel instellingen, maar contacten die niet in je phone staan worden wel doorgegeven.
Er is wel 1 manier om de hele telefoon functie uit te zetten...zowel inkomend als uitgaand bel verkeer...en die is zo simpel dat niemand er aan denkt.

Gewoon je simkaart verwijderen...je kunt dan nog wel wifi gebruiken voor internet..als je telefoonnummers op je telefoon staan mischien ook wel whatsappen...dat zou je moeten proberen.
Maar zonder simkaart...geen bellers.

Simpel toch?!