Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn vriend krijgt mijn SIII SAMSUNG mobiel maar nu wil ik dat mijn google wordt afgemmeld van mn mobiel hoe kan ik dit doen?

Mijn vriend krijgt mijn mobiel
maar het is zo de SIII is verbonden met Google dus ook picaseweb en mijn gmail account.
Maar hoe kan ik met name mijn picasa album van die mobiel krijgen?
Zodat het foto-album voor hem leeg is zodat hij zijn foto''s kan plaatsen,
LETOP Simkaart en Geheugenkaart zijn er al uit dus begrijp niet erg goed hoe dat kan dat die dingen er in blijven staan. Vraag is dringend aangezien hij morgen hem gaat krijgen

9 jaar geleden
in: Telefoons
895
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ Ik wil ook de verbinding met Google en picewe ed verbreken op mijn mobiel met pre-paid, maar wil blijven bellen natuurlijk. Ik heb geen bundels maar waardeer gewoon op en dan kosten dit soort grappen goud geld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
piceweb is picasaweb
Ritsuka
9 jaar geleden
factory reset doen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Ritsuka, Deze?
http://androidfact.com/galaxy-s4-reset/
Dan zit de voice mail er zeker weer op. Is Google en Picasaweb niet standaard. Ik heb het er zelf niet opgezet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik raad aan om de telefoon helemaal te resetten, dan heeft degene geen moeite om alles van jou wat hij wilt gebruiken te verwijderen. Als je reset ben je wel echt Alles wat erop stond kwijt. maar je telefoon zou net zo nieuw moeten zijn toen je hem uit de doos haalde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
molenaar
9 jaar geleden
Wat fijn en een goed antwoord.
Alles is goed gegaan.
Dank ook voor de zeer handige link

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding