als ik mn id en ov kaart in mn mobiel hoesje steekt maakt mobiel soms gekke geluiden. is dat een pasherkenner ofzo? en hoe kan ik dat uit krijgen?

Hij zegt elke keer soort Toontje ook onder bellen.
En sinds ik de pasje in me jaszak deed was t over maar heb zitten zoeken maar niks kunnen vinden. Is Samsung S5!

9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is NFC.

Het beste antwoord

Dat is omdat jouw mobiel een NFC scanner heeft en de OV kaart NFC gebruikt. Dit is op te lossen door onder instellingen NFC uit te schakelen.