hoe reset ik mijn tablet zonder volume knoppen?

ik heb een tablet maar hij moet worden gereset. ik heb geen volume knoppen, althans die doen het niet. is er misschien een software waardoor ik hem kan resetten als de tablet uit staat? Hij is niet ingelogd op een Google account dus dat gaat ook niet. alvast bedankt.

Toegevoegd na 12 minuten:
(het is een android tablet)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K
Ritsuka
9 jaar geleden
misschien handig om merk en type tablet te vermelden, android, apple?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
is merkloos, en het is geen ipad dus dan is het android.

Antwoorden (1)

Er zijn helaas heel erg veel soorten Tablets, in vele merken, maten, constructies en noem maar op. Maar veel Tablets hebben op de achterzijde een piep klein gaatje waar een naald doorheen kan en een resetknop onder verstopt zit. Draai je tablet eens naar de achterzijde en kijk eens of je een reset gaatje kunt vinden, als dat zo is dan is dat je mogelijkheid tot resetten.

Mocht deze er niet inzitten dan word het al een heel stuk lastiger, wat je dan nog zou kunnen doen is de tablet naar iemand brengen die verstand heeft van de onderliggende techniek en de Tablet voor je kan open maken, in de binnenkant van de tablet staat op de print meestal wel een serie, of type nummer en mogelijk is daarmee nog te achterhalen hoe je jouw tablet zou kunnen resetten, eventueel is het nog mogelijk om de tablet geheel opnieuw te installeren, een heftige stap maar wel een waarmee je met een volledig schone lei begint.

Succes

http://www.htfelectronics.nl