Hoe kan ik m'n iPhone, die UIT staat, weer vinden?

Ik heb het geprobeerd via iCloud maar daar zeiden ze dat er geen apparaten waren gekoppeld.. (Ik heb iCloud niet perfect ingesteld, dat geld ook hetzelfde voor 'Zoek Mijn iPhone'. Gelukkig is -ie niet op straat verloren geraakt, maar thuis. Ik heb me kapot gezocht maar nogsteeds niet gevonden..
Kan ik hem ook op een andere manier opsporen/vinden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Als hij echt uit staat is er geen andere optie dan gewoon zoeken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bovendien, als je weet dat hij thuis ligt, zou iCloud je ook niet verder helpen. Dat heeft een afwijking van soms tientallen meters. Daarmee weet je dus nog steeds niet of hij onder de bank ligt, of in je andere jas...
bamibal
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Via iCloud heeft het wel zin want je kan hem geluid laten maken.
bamibal
9 jaar geleden
Goed punt.