Waarom is mijn Samsung Galaxy S3 heel traag?

Als ik een app wil openen doet hij er 8 sec. voordat hij geopend is en hij loopt ook vaak erg vast. moet ik mijn telefoon dan terug zetten op fabriek instelling? En als ik hem terug zet op fabriek instelling maar haal daarvoor mijn sd kaart eruit waar al mijn foto's op zitten .. worden dan mijn foto's ook verwijderd?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (2)

Hallo,

Als je je telefoon terug zet naar de fabrieks instellingen gaan de foto's NIET weg.
Alleen alle apps, contacten enz.

Als je ALLES weg wilt (behalve SD-Kaartje) moet je dat op een andere manier doen.

Gr. Sam
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe lang heb je je mobiel al ?
Mobieltje worden altijd slomer naarmate van tijd....

Datje telefoon vast loopt kan ook zijn dat je te veel apps op de achtergrond open hebt staan.