iphone 5c vast in herstelmodus na mislukte update, wat kan ik doen?

Sinds ik geprobeerd heb mijn IOS te updaten zit mijn Iphone vast in herstelmodus. Als ik volledig herstellen doe in Itunes, herstelt hij tot halverwege en geeft dan foutcode (1). Ik heb de nieuwste versie van Itunes al op mijn PC. Ik heb RecBoot geprobeerd, maar dan gaat hij gelijk weer terug in herstelmodus. Mijn telefoon is niet gejail breaked. Is er nog iets anders wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

je kan de harde restart doen druk je home knop en aan en uit knop tegelijk in
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1. Heb je hem al gereset? Ronde knop en aan/uit knop tegelijk ingedrukt houden.
2. RecoveryTool Fix Recovery