hoe kan je een video opnemen en tegelijkertijd ook een video filmen met de iphone 4?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
14.2K
Antoni
9 jaar geleden
Wat is voor jou het verschil tussen opnemen en filmen? Ik zie daar geen verschil tussen. Wil je twee films tegelijk maken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HAHAHA , nee ik bedoelde muziek afspelen en tegelijkertijd filmen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je muziek in de video wilt raad ik je aan om iMovie te gebruiken. Of eventueel YouTube capture.

Antwoorden (2)

Met mijn iPhone 4 kon dit vorig jaar niet
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Muziek afspelen en tegelijkertijd filmen gaat niet. Dat komt omdat er tijdens het filmen ook geluid wordt opgenomen. Dit kan niet in combinatie met muziek. Wat je eventueel wel kan doen is de Apple App iMovie downloaden. Hier kun je achteraf een liedje onder een opgenomen video plaatsen. Deze zijn eventueel te delen via Facebook, Twitter, YouTube, Vimeo, etc etc.