Hoe kan ik mijn smartphone weer ontgrendelen?

Sinds vanmorgen kan ik mijn Samsung Galaxy S5 Mini niet meer ontgrendelen omdat de optie van vingerafdrukscanner er opeens niet meer is. Als enige optie kan ik een alternatief wachtwoord invoeren maar dit weet ik niet meer.

Wat me wel opvalt is dat er een automatische software update is gedaan.
En daarna is de vingerafdrukscanner optie verdwenen.

Hoe kan ik mijn smartphone ontgrendelen zonder dat ik heb terug zet naar fabrieksinstellingen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
15.7K

Antwoorden (2)

Kan dit je niet helpen:
http://tweakers.net/nieuws/91463/google-voegt-remote-lock-functie-toe-aan-android-device-manager.html

Via je google account even inloggen op je pc en je telefoon unlocken. Default instelling is namelijk dat google je locatiegegevens opslaat en je bij apparatenbeheer een vinkje hebt bij: android apparatenbeheer. Dat laatste kun je nu gebruiken.

Toegevoegd na 6 minuten:
het kan zijn dat dit wel op je telefoon is ingeschakeld/aangevinkt, maar niet op je google account. Ga dan even naar je settings op je laptop, even 'locatieinstellingen' aanvinken en dan kun je je telefoon bedienen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe kan ik mijn smartphone ontgrendelen is een medion E 5504 maar op pc bij aansluiting komt B5530 en op smartphone zelf komt deze melding deze telefoon is vergrendeld door antivirus wat kan ik doen aub Mvg Freddy