Wat is het verschil tussen de 'LG G3 s' en de 'LG G3'?

En waar staat die s voor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Amadea
9 jaar geleden
Vermoedelijk 'small'? Dus iets kleiner of misschien platter van formaat.

Het beste antwoord

De LG G3s is o.a. kleiner. Hieronder staat de conclusie van een review van de LG G3 s:

De LG G3 S is niet alleen kleiner dan het toptoestel (de G3), maar heeft ook flink ingeboet op de specificaties. Vooral de magere geheugencapaciteit valt ons tegen, ook omdat dit een toekomstige update naar een volgende Android-versie in de weg zou kunnen staan. Maar we begrijpen de keuze om het toestel zo onder de 300 euro te kunnen verkopen. Voor dat geld krijg je echter wel nog enkele onderdelen die je normaalgesproken juist in topsegment-smartphones terugvindt. Bijvoorbeeld de laser-autofocus en de infraroodsensor zodat je de smartphone als afstandsbediening kunt gebruiken. Hierdoor is de prijs-kwaliteitsverhouding nog redelijk te noemen. De G3 S laat ons hart niet even snel kloppen als andere smartphones die je op het moment van schrijven voor ongeveer hetzelfde geld krijgt, zoals de Huawei Ascend P7 of de OnePlus One.

Toegevoegd na 7 minuten:
Verder heeft de G3 S een 1,2 GHz Qualcomm Snapdragon 400 processor, de G3 heeft een .5GHz Qualcomm Snapdragon 801 quad-core processor. Het scherm van de G3 S is 5 inch (en 1280 x 720 en 294ppi), die van de G3 is 5,5 inch (en2560 x 1440 met 534ppi). De G3 S heeft 4G-support, WI-FI, Bluetooth 4.0 en NFC.
De camera van de G3 S is 8Mp, die van de LG G3 13 Mp. De frontcamera is ook iets minder, 2 Mp i.p.v. 1,3 Mp.
De batterij van de LG G3 S heeft een batterij van 9.7Wh (2540mAh). De LG G3 heeft 11,1wH (3000aH). De LG G3 kan ook draadloos opladen. De LG G3 S niet.

Toegevoegd na 10 minuten:
Oja, de s staat voor 'small'.

Toegevoegd na 14 minuten:
Persoonlijk zou ik hem afraden. In mijn ogen heb je voor minder geld een betere telefoon, namelijk de Motorola Moto 4G. Je hebt hem al vanaf €168,00 ( http://www.belsimpel.nl/Motorola/Motorola-Moto-G-4G-Black/abonnement ). En hij komt er hier erg goed uit: http://tweakers.net/pricewatch/385910/motorola-moto-g-(4g)-8gb-zwart/reviews/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, het is de Huawei P7 geworden.