Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan mobiel naar fabrieksinstellingen zonder naar instellingen te gaan?

Ik heb sinds kort een lease mobiel omdat mijn eigen mobiel stuk is, maar nu heb ik de lease mobiel laten vallen en zit er een barst in waardoor een deel van het scherm defect is. Nu zou ik graag de lease mobiel weer naar fabrieksinstellingen hebben maar ik kan niet op het instellingen icoontje klikken. Zijn er andere manieren om je mobiel naar fabrieksinstellingen te doen? De lease mobiel is een KPN smart 300

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
729
Cryofiel
9 jaar geleden
Sommige mobieltjes gaan terug naar fabrieksinstellingen als ze zijn beveiligd met een PIN-code of met een wachtwoord (en dan bedoel ik niet de SIM maar het toestel zelf, bijvoorbeeld als het al aanstaat en je doet het hoesje open, dat hij dan een ontgrendelingscode vraagt), en als je dan te vaak een verkeerde PIN-code of wachtwoord invoert gaan ze terug naar fabrieksinstellingen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat voor toestel heb je?
samsung, Apple, htc.....
kpn smart 300 is een bundel en geen toestel..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zoek op Google "ZTE Grand X Pro Hard Reset Instructions". Daar zie je diverse antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding