Hoe werkt de abonnement van Netflix precies?

Ik heb gelezen dat je bij Netflix dus uit 3 verschillende abonnementen kunt kiezen.
Basic, Standaard en Premium.

Maar nu is mijn vraag als ik de Basic versie van Netflix neem waar ik maar met 1 gebruiker op kan.
Kan ik het dan alleen op 1 apparaat gebruiken? Dus als voorbeeld de televisie.
Kan ik dan het nog op mijn computer nog de volgende dag Netflix gebruiken?
Of blijft het dan vanaf dat moment op 1 apparaat in dit geval mijn televisie?

Misschien een aparte vraag maar ik wil het graag zeker weten voordat ik zo'n abonnement afsluit.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
2.2K
Ritsuka
9 jaar geleden
Je kunt op elk scherm kijken dat je wilt, maar er kan maar 1 persoon tegelijk kijken.
Ik keek wel eens halve film op iPad, en dan op pc verder, kan allemaal.

Het beste antwoord

Volgens mij maakt het niet uit hoeveel devices je gebruik dat is onbeperkt

maar ik zie maar 2 abbo vormen?
die eerste is leeg
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou op de eigen site kijken.
https://www.netflix.com/getstarted?locale=nl-NL

Andere antwoorden (2)

Als je de optie kiest om het '1 scherm abbonoment' te nemen, kan je op 1 scheem tegelijk kijken, of het op de computer, telefoon of playstation is maakt niet uit: als het maar op 1 scherm tegelijk is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De 'Basic': 420p, 1 apperaat tegelijk, je kan bij netflix 4 accounts maken, en als er dus nog iemand op zijn account probeert in te loggen, kan dat niet. je zou als je uitlogt de volgende dag wel gewoon weer op je pc.
De 'standaard': Komt het meest voor, HD, 2 tegelijk
De 'premium': HD, 3 tegelijk

Toegevoegd na 2 minuten:
ik zou dus aanraden om de standaard te nemen, niet alleen omdat je er dan samen op kan, maar ook omdat je dan HD hebt, geloof me, het is de twee euro extra wel waard.