hoe ontgrendel ik code op iphone?

heb een iphone s4 gekocht, steek simkaart in, hij vraagt toegangscode, heb ik niet, mail naar de winkel, ne hele uitleg waar ik niks van snap

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
capthavoc
8 jaar geleden
Je iphone vraagt altijd 2 codes bij opstarten (als ie helemaal uit is) de eerste is de unlock van de telefoon, de tweede is de pin van je simkaart
dus de vraag is
welke code vraag hij ?
heb je deze telefoon tweedehands wellicht moet je hem dan herstellen naar fabrieksinstellingen ?
via itunes op je pc
De tweede code kan je vinden in de handleiding van je simkaart
meestal een standaard code als 0000 of 1234 ligt aan je provider. Heb je hem te vaak geprobeerd kan hij wel eens geblokkeerd zijn ?

Antwoorden (1)

in het geval van een nieuwe simkaart staat deze standaard op 0000 (4 keer nul). Tenzij anders vermeld in de bijgeleverde brief.

Als het gaat om een simkaart die al eerder is gebruikt, dan heb je waarschijnlijk zelf de code aangepast maar met je oude telefoon nooit gebruikt