wat kan ik doen dat mijn microfoon van mijn htc one m8 weer werkt?

hoi ik heb een htc one m8 een ik merk de laatst tijd dat ik niet verstaan baar ben als ik bel eerder was ik heel zacht verstaanbaar maar als ik bv. een video opneem hoor ik wel geluid (niet heel goed) t kan zijn dat mijn microfoon van bellen kapot is want je hebt toch meerdere microfoons op je telefoon en als ik tijdens t bellen me telefoon op luidspreker doe horen ze me wel.
t kan zijn dat er vuil tussen zit maar hoe krijg ik dat weg zonder reparatie?
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (1)

Dat is moeilijk om zo ff 1,2,3 uit te leggen.
Op youtube zijn er een aantal filmpjes te vinden van: how to open Htc One M8
In iedergeval weet ik dat de eerste stap zal zijn: om de "dekseltjes" die over de luissprekers zit (onder en boven) te verwijderen, daaronder zul je namelijk schoeven vinden en heb je het begin gemaakt.
Zie video: https://youtu.be/kDsZLl_JzwA
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel maar ik wil mijn telefoon liever niet open maken