Gaat het bellen naar 0900 nummers van je abonnement af of wordt dit los gefactureerd?

Ik heb een zakelijk abonnement bij hollandsnieuwe en aangezien ik vaak veel over houd kan ik dat geld beter uitgeven. Maar gaat het van mijn abonnement af of betaal je dit buiten je abonnement?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Sinds 1 juli 2013 is het verplicht geworden dat het binnen je bundel is, dus het gaat via het abonnement en niet apart.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar gaan de Servicekosten ook van het abbonnement af of enkel de telefoonkosten (standaardkosten)?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is een goede vraag, eerlijk gezegd weet ik dat zelf ook niet eens.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Daarom kwam ik ook naar "goeievraag" .nl :)