Kan ik trillen bij whatsapp uitschakelen bij een groepsbericht ?

Ik wil graag dat hij bij een normale chat wel trilt maar niet bij een groepschat, is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
2.7K

Antwoorden (2)

Dat kan zeker! Als je naar 'groepsinstellingen' gaat kun je kiezen voor 'dempen'. Er zal nu aan je gevraagd worden hoe lang je de groep wilt dempen, er bestaat geen optie om de groep voor altijd te dempen maar wel om de groep voor bijvoorbeeld een jaar te dempen. Met deze optie zul je dus wel ieder jaar de groepen opnieuw moeten dempen, maar ik denk dat dat geen probleem is. Dempen betekend overigens dat berichten die binnenkomen in de betreffende groep niet meer trillen/ geen geluid meer maken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan ook groepsgesprekken helemaal stil zetten. Dit doe je via instellingen en dan meldingen, dan naar groepsgesprekken en dan op stil.

Toegevoegd na 55 seconden:
Dit kan een beetje verschillen per telefoon(merk) maar in principe is het hetzelfde.