Hoe verwijder je foto's van geheugen iPhone?

Mijn iPhone 5s geeft aan dat ik 1451 foto's en 93 video's op mijn telefoon heb staan. Ik kan ze echter niet vinden. Iemand een idee waar ik ze moet vinden en hoe ik ze kan verwijderen? Mijn geheugen zit nu namelijk vol. Er staan momenteel geen foto's en video's meer op.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Sinds iOS 8 is het zo dat foto's die je verwijdert, eerst nog 30 dagen 'voor de zekerheid' worden bewaard in het mapje 'onlangs verwijderd'. Je kunt de foto's in dat mapje alsnog definitief verwijderen. Als het goed is zou het dan goed moeten zijn.

Anders zou je even je telefoon moeten synchroniseren met je computer waar iTunes op staat. Na synchronisatie kan een dergelijke fout wel eens naar boven komen en wordt dit automatisch gecorrigeerd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan je foto's ook verwijderen in instellingen>algemeen>gebruik>foto's en daar staat een knop verwijderen en dan zijn ze in 1 keer allemaal weg.