Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder je foto's van geheugen iPhone?

Mijn iPhone 5s geeft aan dat ik 1451 foto's en 93 video's op mijn telefoon heb staan. Ik kan ze echter niet vinden. Iemand een idee waar ik ze moet vinden en hoe ik ze kan verwijderen? Mijn geheugen zit nu namelijk vol. Er staan momenteel geen foto's en video's meer op.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
772

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Sinds iOS 8 is het zo dat foto's die je verwijdert, eerst nog 30 dagen 'voor de zekerheid' worden bewaard in het mapje 'onlangs verwijderd'. Je kunt de foto's in dat mapje alsnog definitief verwijderen. Als het goed is zou het dan goed moeten zijn.

Anders zou je even je telefoon moeten synchroniseren met je computer waar iTunes op staat. Na synchronisatie kan een dergelijke fout wel eens naar boven komen en wordt dit automatisch gecorrigeerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan je foto's ook verwijderen in instellingen>algemeen>gebruik>foto's en daar staat een knop verwijderen en dan zijn ze in 1 keer allemaal weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding