waarom delete je simkaart je mobiel?

ik heb sinds kort een nieuwe galaxy s6. nu ben ik mijn oude simkaart kwijt geraakt. ik moest dus een week zonder. in die week heb ik belangerijke fotos gemaakt met mijn s6. toen ik mijn nieuwe simkaart er in deed, ging mijn mobiel terug op fabrieks instellingen. nu zijn al mijn fotos weg. ik heb 2 vragen:

waarom is mijn mobiel terug op fabrieks instelling omdat ik er alleen een nieuwe simkaart in deed?

en hoe kan ik die fotos terug krijgen?

ik heb mijn simkaart al geactiveert btw

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

De reden dat hij terug is gegaan naar fabrieks instellingen durf ik niet met zekerheid te zeggen, kan te maken hebben dat ze dat zo gedaan hebben zodat als je je telefoon verkoopt er geen gegevens van je achterblijven voor de nieuwe gebruikers.

En, helaas denk ik als hij echt naar fabrieks instellingen is dat je die foto's niet meer terug kan krijgen, wat ik dan ook zou aanraden is gewoon te zorgen dat je fotos ed. altijd gesynchroniseerd worden naar een andere plek weg van je mobiel, je mobiel kan je ook kwijt raken, of hij kan gestolen worden, of kapot gaan.

Ikzelf betaal al jaren bijvoorbeeld voor dropbox, alle bestanden op mijn mobiel gaan daar automatisch heen als ik op wifi kom, ben al paar keer mijn telefoon kwijt geraakt ed. maar heb gewoon alle bestanden nog.