Hoe kan ik Whatsapp op mijn ipad mini zetten met IOS 8.3?

Ik ben mijn mobiel al een tijdje kwijt en wil toch contact houden met vrienden via whatsapp. Hoe kan ik dat dan op mijn ipad mini zetten? Moet ik hem dan jailbreaken? Is er al een jailbreak voor IOS 8.3? Moet ik hem eerst downgraden?

Heeft iemand een oplossing voor mij?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Whatsapp werkt met een mobiel nummer. Aangezien je met een ipad niet kunt bellen.. kun je dus ook niet Whatsappen. Met een Jailbreak lukt dat ook niet.
Gelukkig zijn er alternatieven, alleen moeten je vrienden die dan ook downloaden.
Bijvoorbeeld: Telegram en Kik, deze draaien gewoon op een ipad.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als er een jailbreak was voor iOS 8.3 dan zou het lukken maar aangezien er geen jailbreak is voor iOS 8.3 en er waarschijnlijk niet gaat komen zul je moeten wachten op iOS 9 want er gaan geruchten rond dat ze dan pas een jailbreak uitbrengen omdat het toch al bijna zover is.
En als je op internet een jailbreak mocht vinden dan zijn die nep en laten ze je op surveys klikken of proberen ze geld aftetroggelen