Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik de foto's ook van het geheugen van een Iphone?

Ik ben in het bezit van een Iphone 5 en een Macbook. Regelmatig zet ik mijn foto's via Iphoto op mijn laptop om vervolgens van de optie 'verwijder foto's van Iphone' aan te klikken. Onlangs kreeg ik echter de melding dat mijn geheugen (16 GB) vol is. Als ik op mijn fotoladder kijk, staan 113 foto's op. Sluit ik mijn telefoon aan en open ik Itunes, dan geeft hij aan dat er ruim 1000 foto's op staan en dit 2,6 GB aan geheugen in beslag neemt. Kan iemand mij aangeven hoe ik dit kan verwijderen en daarmee 2,6 GB aan geheugen bespaar op mijn Iphone?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb dit zelf ook gehad, ik heb mn telefoon toen herstelt via itunes, en mn geheugen weer teruggekregen.
Gewoon een reservekopie maken en daarna de reservekopie weer terugzetteb Hoop dat het bij jou ook helpt

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb dit zelf ook gehad, ik heb mn telefoon toen herstelt via itunes, en mn geheugen weer teruggekregen.
Gewoon een reservekopie maken en daarna de reservekopie weer terugzetten

Hoop dat het bij jou ook helpt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan gebruik maken van iFunbox. Dat is een file manager en kan je alles veranderen wat er op je iPhone staat.

Download: http://www.i-funbox.com/en_download.html

Groetjes,
Nervoize.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding