Hoe unroot ik mijn samsung GT-S5839i?

Ik ben een beetje dom geweest en heb alles gewist via een app toen ik hem geroot had. Dus bij het opstarten zegt hij alleen nog maar Samsung en T-Mobile, verder helemaal niets, hij start telkens opnieuw op. Dus ik kan het niet via de play store doen enzovoorts.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

De stock rom voor jouw telefoon (gt-s5939i) kun je hier downloaden: http://www.sammobile.com/firmwares/database/GT-S5839i/

Daarna kun je de stock rom flashen met behulp van Odin, dit kun je gewoon downloaden. Zet je telefoon in de download mode (Volume omlaag + Power) en verbind hem daarna met een kabelte aan je computer en start Odin op. Als het goed is herkent Odin je telefoon. Mocht dit niet het geval zijn, check dan je Samsung USB drivers. Selecteer dan PDA en daarna het bestand (eindigd op .tar.md5). Wacht tot het flashen klaar is en je telefoon zou opnieuw moeten opstarten.