hoe kom ik van pop up reclames op mijn smartphone af?

Sinds ik een nieuwe telefoon heb aangeschaft, verschijnen steeds pop up reclames van waardebonnen en whatsApp opwaardeer berichten. Die mij dan weer naar een website lijden waar ze willen dat ik iets download. Ik heb ook niks van onbekende bronnen gedownload muv Google afbeeldingen. Iemand enige idee hoe ik hier van afkom?
Met voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Google Afbeeldingen al eens verwijderd? Zou best de oorzaak kunnen zijn, als je deze uit onbekende bron hebt gedownload.

Antwoorden (1)

Block it in de play store

selecteer de link en bevestig,en je hebt nergens last van