gio geeft alleen maar zwart beeld na opstartscherm, wat nu?

hallo allemaal,

Ik wou mijn samsung galaxy gio rooten,
ik heb hierbij alles gedaan wat er op een site stond maar alleen bij mij start mijn mobiel nog wel op, dan krijg ik lang het startscherm met ''galaxy gio '' in beeld, en daarna alleen maar zwart beeld.

ik heb lang gewacht voor ik batterij eruit haalde,
heb factory reset geprobeert, iemand die nog iets weet om het weer te maken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is er iets mis gegaan tijdens het rooten. Met het programma ODIN (waarschijnlijk ken je het wel, anders was het niet zo slim om te rooten) kun je een stock ROM erop zetten. Die kun je vinden op samfirmware.com. Succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
heb het geprobeerd maar dan staat er install aborted
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kun je een link geven van de tutorial die je hebt gebruikt?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.sammobile.com/firmwares/confirm/4262/S5660XXKTK_S5660OXXKT5_PAN/ bij het rooten was de installatie ook heel vaak '' aborted'' opstarden doet die nu ook niet.. ligt hier al een paar uur maar nog steeds zwart beeld
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Herkent ODIN je toestel wel?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
geen idee. hoe kan ik daar achter komen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kun je misschien een screenshot plaatsen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
waarvan zou je een screenshot willen? opstarten of het reboot menu?