qIk ga over 4 dagen naar het buitenland, als ik daar intternet, gaat het af van mn 1500 mb die ik heb? of betaal ik er voor aan het eine v.d maand?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De 1,5 G is alleen hier geldig, in het buitenland gelden andere tarieven buiten jouw bundel. Je moet kijken wat internet in het buitenland bij jouw provider kost, misschien hebben ze speciale buitenlandbundels die je apart kunt activeren. Deze bundels zijn altijd goedkoper dan internet dat je zonder buitenlandbundels gebruikt. Voorbeeld: voor 2 euro koop je per dag 35 MB + 20 min. bellen + 20 min. gebeld worden + 20 SMS. Andere providers hebben vergelijkbare aanbiedingen. Als je geen buitenlandbundel hebt is internet in het buitenland véél duurder, zet altijd dataroaming uit als je geen dure verrassing na je vakantie wilt krijgen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voorbeeld is van Vodafone....