is er een mogelijkheid een whatsapp gesprek over te zetten op andere telefoon of op je mail?

Ik verkoop mijn telefoon en krijg een nieuwe. Ik zou heel graag mijn whatsapp berichten behouden. Dus kan ik het op mijn nieuwe telefoon weer krijgen of ik er een manier om het gehele gesprek te mailen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (2)

Je kunt elke chat naar elk gewenst mailadres sturen. Open de betrokken chat, druk op de persoonsgegevens daarboven en kies E mail chat.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klopt heb ik gedaan maar dat is maar een bepaalde tijd en niet je gehele gesprek
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat vreemd. Ik heb al een paar keer volledige chats gemaild.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wel veel werk, Volgend antwoord is veel efficiënter!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan zijn maar de vraag is uitdrukkelijk ook hoe het gesprek op de mail te zetten.
Maak een back-up van je chats op je oude telefoon.
Ga naar WhatsApp > knop Menu > Instellingen > Chat en oproepen > Back-up maken of Chat back-up.
Plaats je externe SD-kaart in je nieuwe telefoon als de map met WhatsApp/Database op je externe SD-kaart staat.
Installeer WhatsApp op je nieuwe telefoon.
Verifieer hetzelfde WhatsApp-nummer hebben als toen je de back-up van je chats hebt gemaakt.
Klik op Herstellen wanneer wordt gevraagd of je je chatgeschiedenis wilt herstellen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb een iPhone, hoe werkt dat dan?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoe herstel ik berichten? WhatsApp-chats worden niet bewaard op onze server. We kunnen helaas geen verwijderde berichten voor je terugzetten. Je kan onze iCloud Reservekopie functie gebruiken om een reservekopie te maken en je chatgeschiedenis te herstellen. http://www.whatsapp.com/faq/nl/iphone/20888066
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja ik hoef ook niks teug te zetten. Ik wil ze alleen graag bewaren:)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
iCloud Reservekopie Om een handmatige reservekopie van je chats te maken, ga naar WhatsApp Instellingen > Chats en gesprekken > Reservekopie en tik op Maak nu reservekopie. Je kunt er ook voor kiezen om met een zelf te kiezen frequentie automatisch reservekopieën te maken. Tik daarvoor op Autom. reservekopie en kies de gewenste frequentie. Er zal een reservekopie naar iCloud gemaakt worden van je chats en media. Video worden niet automatisch meegenomen. Je kan dit aanzetten via WhatsApp Instellingen > Chats en gesprekken > Reservekopie > Inclusief video's. Afhankelijk van je internetverbinding en aantal chats en media kan het proces enige tijd duren. Benodigdheden:
Je moet iOS 5.1 of later gebruiken.
Je moet ingelogd zijn bij iCloud ( iPhone Instellingen > iCloud).
Voor iOS 7: Documenten & Data (iPhone Instellingen > iCloud > Documenten & Data) moet INGESCHAKELD zijn.
Voor iOS 8: iCloud Drive (iPhone Instellingen > iCloud > iCloud Drive) moet INGESCHAKELD zijn.
Er moet genoeg vrije ruimte aanwezig zijn op je telefoon en iCloud account.