Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (7)

AH

http://telecom.ah.nl/ahm/RAPRL/Alle-aanbiedingen/1000.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Overal zon beetje wel.
je hebt ze al voor 25 euro inclusief belkaart
Heb er wel eens 1 gehaald bij de kijkshop omdat ik nodig moest bellen en geen telefoon bij me had.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou eerst eens kijken wat je er precies mee gaat doen, hoeveel je er mee gaat bellen. Zoals al gezegd zijn er meerdere providers die al toestellen rond de 25 euro aanbieden. Tevens niet onbelangrijk vraag naar de houdbaarheid van het beltegoed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar anders dan bij de Aldi ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt ervan af. Wil je een goedkope mobiel of wil je goedkoop kunnen bellen? Op dit moment is Kruitvat de goedkoopste aanbieder voor het bellen. Je kunt via MP wel voor een grijpstuiver een mobieltje kopen. Als het je om het goedkope mobieltje gaat, zijn er al winkels die je een gratis mobieltje aanbieden zolang je maar kiest voor een bepaalde provider. Die providers zijn niet altijd de goedkoopste aanbieders
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wil je ermee gaan doen?
Weet dat T for Telecom loopt te stunten met een Alcatel (schijnt simlockvrij te zijn) voor 15euro met T-Mobile met 15euro beltegoed...
Even rekenen 15 voor gsm - 15euro beltegoed = gratis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hi heeft SMS voor 5 cent en als je de grootte hebt van 2 sms hoef je maar te betalen voor 1 sms. Tegen dat bel je voor ong 24 cent uit me hoofd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding