Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik mijn telefoon maar heel zacht neer en hij start opnieuw op wat is er aan de hand?

samsung s5

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb ik een tijdje geleden ook gehad met een Windows Phone. Het begon ineens, maar is ook ineens weer opgehouden. De wondere wereld van de techniek.....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Door kortstondige stroomonderbrekingen zal de telefoon uitvallen en weer opnieuw opstarten....
Oorzaak is meestal een verslechterde verbinding tussen batterij en telefoon.

Controleer de accuverbindingscontacten (4pinnetjes) en maak die even goed schoon met wat alcohol en een wattenstaafje. Doe dat ook op de batterij.

Plaats de batterij terug en check of deze goed in het batterijvak ligt en niet kan schuiven.

Een ander oorzaak kan een capacitief versleten batterij zijn. De stroom kan dan na een bepaalde kortere tijd zo dramatisch dalen dat de telefoon uitvalt (en weer opstart).
In dat geval moet de batterij vervangen worden door een nieuwe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk aan een los zittende ( of scheef )sim kaart . De remedie : sim kaart er uit en weer zorgvuldig terug plaatsen . Let op hou je reset codes in de buurt . Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding