Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand ontvangt een sms van mij die ik nooit verstuurd heb

Mijn vriendin ontving vanochtend vroeg een sms van mij die ik niet gestuurd heb, ook niet eerder deze week. Hoe kan dit? Is hier een reden voor? Mijn telefoon en de hare hebben rond de tijd van verzending uit gestaan. We wonen samen, en we hadden geen vrienden te logeren die dit gedaan kunnen hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
808

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt via internet een sms versturen met als afzender een bepaald telefoonnummer.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het zou kunnen zijn dat het smsje een berichtje was dat je een hele tijd geleden verstuurd hebt en wat toen niet aangekomen was. Door een storing, of onderhoudswerkzaamheden aan het gsm-netwerk zal je smsje op dat moment in de zogenaamde berichtencentrale worden opgeslagen. Deze zal het bericht later nog eens proberen te versturen.

Dit antwoord kan natuurlijk alleen maar, als het berichtje dat de ontvanger heeft gekregen wel echt door jou op enig moment verstuurd is, als dat niet zo is, dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van je telefonieprovider, omdat er dan misschien iets is mis gegaan met het overzetten van een gsm nummer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding