hoe zet je muziek op een lg mobiel ?? en hoe doe je een foto op de pc??

ik heb een lg koeki

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

zoals mijn bovenstaanders ook al zei... Heb je een memoriekaartje in je telefoon zitten?

Zo wel:
Koop, of misschien heb je er zelfs 1 ergens, een omvormer zodat je pc je geheugenkaartje kan lezen. Misschien kan jou pc dat zelfs al zonder omvormer.
Oké dan dan je pc je geheugenkaartje dus lezen en kun je foto's van je geheugenkaartje 'afslepen' en je muziek erop slepen.

Geen geheugenkaartje:
als het goed is heb je een kabeltje bij je telefoon gekregen & een cd-rom met software erop waarmee je bestanden van je telefoon erop kunt zetten en er af kunt halen.

Ik weet dat dit een beetje lijkt op wat de persoon hierboven zei, maar wilde het je gewoon nog iets uitgebreider uitleggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb zo het idee dat deze vraag niet serieus is...... maargoed :p

1. Koop een geheugenkaartje, zet er muziek op en stop die in je lg cookie.

2. Plug de kabel in je camera en laptop en kopieer alles.