Wat is het verschil tussen "Postvak UIT" en "Verzonden berichten"?

De helft van de smsjes die ik heb verzonden staat in de ene map en de andere helft staat in de andere map.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
26.2K

Antwoorden (5)

Bij mij betekend dat het volgende: in postvak UIT zitten de berichten die niet zijn verzonden (om de één of andere reden) in het postvak VERZONDEN staan de berichten die echt zijn verzonden.

Berichtjes kunnen blijven hangen in het postvak UIT doordat ze bv te groot zijn, of de ontvanger is niet juist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
ik dacht dat wat in postvak uit stond, wel verzonden was, maar nog niet gelezen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij niet, heb het wel eens uitgetest... maar kan bij iedereen verschillend zijn misschien?
Rieneke1
13 jaar geleden
geen idee, mij is het ook niet duidelijk :)
Dit is voor mij het geval:

Verzonden berichten - E-mails die zijn aangekomen
Postvak UIT - E-mails die nog niet zijn aangekomen. Ik heb gezien dat als ik mijn Outlook te vroeg afsluit, het e-mai bericht in Postvak UIT komt. Als ik hem weer opstart, verzendt hij hem wel meteen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verzonden berichten = Items die verzonden zijn
Postvak UIT = Nog niet verzonden / word verzonden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Outlook kan ik je dat uitleggen en ik vermoed dat het bij het sturen van SMS-jes hetzelfde gaat.

Alle berichten die je verzendt komen in Postvak Uit terecht. Theoretisch geeft dit je de mogelijkheid het bericht te herstellen of te verwijderen.
Afhankelijk van de instelling blijft het bericht een tijdje in Postvak Uit staan tot dat er weer op Nieuwe Berichten wordt gecontroleerd. Op dat moment worden ook de berichten in Postvak Uit verzonden en komen in Verzonde Items terecht.
Dit kun je instellen door: Extra>Opties>Verzenden> Vinkje voor Berichten "direct verzenden" plaatsen of verwijderen.
De tijd dat er op nieuwe berichten gecontroleerd moet worden kun je instellen onder:
Extra>Opties>Algemeen.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Postvak UIT staan de berichten die zegmaar 'bezig zijn met verzenden' en in Verzonden berichten staan de berichten die al bij de ontvanger aangekomen zijn!