iemand evaring met samsung f480 allure?

ik wil er binnenkort eentje kopen maar eerst wil ik er de voordelen en de nadelen weten (als die er zijn)

alsnog héél erg bedankt! groetjes..

ps. wat vinden jullie ervan?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.jouwmobiel.nl/mobiele-telefoons/Samsung/867-F480-Allure-Touch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind het een heel mooie gsm !!!

Antwoorden (2)

wat de voor en nadelen zijn weet ik niet, maar je vraagt ook wat we ervan vinden...nou ik kende hem niet dus gegoogled en jaaaa helemaal mijn smaak.
zet hem op mijn verlanglijstje en volg deze vraag om te lezen of anderen voor en nadelen hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee, maar wat erg kan helpen is om naar reviews op internet te zoeken. Op youtube staan vaak erg goede reviews. Ook staan er vaak reacties bij de reviews, waaronder ook ervaring. Kijk daar eens :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb nu 3 samsung toestellen gebruikt (nu nog steeds, Samsung Galaxy S :D ) en ze bevielen me erg goed. Eentje heb ik zelfs 4 a 5 jaar gebruikt en nog steeds werkte die heel goed.