Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik digitale televisie op meerdere televisies kijken met maar 1 digitale ontvanger?

Ik heb overigens een abonnement bij ziggo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

kan helaas niet inderdaad, een ontvanger is 65 euro dus de schade valt wel mee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

nee helaas niet mogelijk

Toegevoegd na 2 minuten:
je zou het wel op deze manier kunnen proberen,maar dan kan je net zo goed een decoder aanschaffen

http://www.tvjoost.nl/meerdere-tvs-aansluiten-met-1-digitaal-abonnement
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat kan helaas niet. Voor ieder tv toestel heb je een eigen ontvanger nodig. Wij hebben hier 2 televisies en daarvoor 2 ontvangers.
Geen idee natuurlijk wat er tegenwoordig mogelijk is met een hoop bedrading enzo, maar de bedoeling is dat je per tv één ontvanger aansluit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij niet, en daarbij zou het niet handig zijn.

met slechts 1 receiver kijk je verplicht naar de zender waar op de tv MET kastje ook naar gekeken word, en je kunt alleen op het kastje met de afstandsbediening het kanaal wisselen..Stel je zet de 2e tv boven neer moet je om een zender te verwisselen naar beneden lopen.

De beste optie is toch echt om een extra ontvanger aan te schaffen :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee
dat kan niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nieuwere TV's hebben de digitale ontvanger al ingebouwd. Dus voor de nieuwere TV's is het antwoord: Ja, MITS je nog een extra SMARTCARD van Ziggo koopt. (Kosten bijna € 40,=)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding