Met een vochtig doekje en daarmee gewoon nette banen maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een LCD cleaner. Is te koop in de meeste elektronica zaken. (Voorbeeld in de bron)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een brillenpoetsdoekje. bij samsung krijg je zeker weten een schoonmaakdoekje erbij daar staat dit op in tekeningen: nat maken met een plantenspuit en dan eerst de randen van de tv doen in rechte banen en daarna het beeldscherm ook in mooie rechte banen. zet wel even je tv uit voordat je dit doet. overigens doe ik het ook wel eens met een wc-papiertje ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik de billendoekjes van pampers! Werkt perfect
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is in veel electronica winkels te koop .
lcd-led-plasma reiniger .
Zit in een spuitbus met daarin ook een schoonmaakdoekje bijgeleverd .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mijn led tv werd een speciaal doekje bij geleverd en moet zonder reinigingsmiddelen schoongemaakt worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er bestaan speciale schoonmaakdoekjes voor lcd schermen. ook kun je daarvoor brillendoekjes gebruiken.