ik wil graag tv kijken in de vrachtwagen maar wel rtl4 en sbs enz. dus geen standaard zenders 1,2,3 hoe kan ik dat voorelkaar krijgen

Toegevoegd na 13 minuten:
ik heb gekeken na digitenne alleen als ik mijn poscode invoer staat er al

Digitenne is helaas niet leverbaar op jouw adres, voor meer informatie kun je bellen naar 020 774 63 72

maar als ik in de vrachtwagen zit zal ik dan dit probleem ook hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

een digitenne-kaart wordt geactiveerd voor heel Nederland, je moet alleen als je in een andere provincie komt je tuner opnieuw de daar geldende kanalen laten zoeken. Als je een DVB-T televisie koopt met een ci-module voor digitenne, die een losse 12 V voeding heeft kun je hem direct aansluiten, anders losse decoder op scart aansluiten. werkt bij mij in Iveco prima. In Nederland alle Nederlandse zenders, in buitenland alleen buitenlandse zenders, meeste zonder abonnement.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke ik heb wel dvb op mijn tv alleen de tv is beetje te groot 115 cm ik zie dat ik dat ook op de laptop heb, mijn vraag is alleen welke provider gebruikt u ?
ziggo kpn of upc?

Andere antwoorden (4)

Met Digitenne. Maar niet tijdens het rijden kijken, da's gevaarlijk!
13 jaar geleden
Met digitenne. Hiermee ontvang je via de ether je televisie zenders dus dit werkt ook op de vrachtwagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Digitenne moet dat kunnen,.... in principe

Het enige probleem wat je hebt is dat je woont in een regio waar geen digitenne is.
Maar in feite is het enige probleem dus dat je zogezegd geen rekening zou kunnen krijgen.
en geen ontvangst in je eigen gebied dus, maar daarbuiten wel.
Het is voor iemand die wel ontvangst heeft ook mogelijk deze tijdelijk mee te nemen. naar de camping ed

maar aangezien je dus mobiel bent lijkt mij dat het mogelijk moet zijn. om ontvangst te hebben

Het kan voorkomen dat je in bepaalde gebieden de decoder weer moet resetten en daar wil het nog wel eens vastlopen. normaal zou je dan 10 minuten moeten wachten.
het is mogelijk dat hun systeem daar niet mee niet overweg kan.
met de schakeling tussen regio's je zal waarschijnlijk wel 123 kunnen ontvangen

De kaart zendt een ID uit en die is meestal gekoppeld aan jouw regio als je moet schakelen kan het soms een tijd duren voordat die schakeling in hun systeem gemaakt is
maar het kan ook vastlopen.
maar het is toch best wel de moeite waard om er eens een belletje aan te plegen.
je kan misschien ook als je steevast een bepaalde route of bepaald gebied rijdt even uitzoeken in welke gebieden je zeker geen bereik zult hebben
en welke regio's je moet schakelen
als laatste zou je regio geschikte kaarten kunnen krijgen maar ja voor elke kaart weer en apart abbo te nemen is denk ik niet je bedoeling
maar wellicht kun je wel zoiets regelen bij digitenne.
dat je zonder extra kosten 2 of 3 kaarten kan regelen om te kunnen switchen

technisch lijk het me haalbaar
hangt een beetje af van digitenne of die extra kaarten nodig zijn, of dat ze, als je moet switchen dat snel genoeg kunnen regelen kost je denk ik misschien een telefoontje naar de helpdesk zo nu en dan
de helpdesk houdt een heel systeem bij waarbij ze ook je geschiedenis bijhouden dus ze zullen wellicht een snelle switch kunnen maken.

maar als je vaste route of gebied bestrijk is het zeker de moeite van het proberen waard.
13 jaar geleden
Je kunt ook een schotelantenne kopen met decoder.
Je zal alleen je schotel moeten stellen als je ter plekken bend. Maar met een satteliet zoeker is dat in een minuutje al gedaan.
Hierbij zal wel een abbonoment nodig zijn om de nederlandse zenders te bekijken.