Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kunnen .vob bestanden worden afgespeeld via USB in tv?

Ik heb nu een LG 42pw450. Ik ben alleen benieuwd of ik via mijn USB stick ook .vob files af kan spelen (films dus). En dan aan 1 stuk door (dus niet dat je iedere keer een nieuw bestand aan moet klikken).
Kan dit ook bijvoorbeeld met een externe harde schijf, dus een externe harde schijf kopen en daar alle films op zetten, kan ik die dan afspelen via de tv? Zo nee, welke bestanden kunnen dan wel afgespeeld worden en toch van goede kwaliteit zijn (dus geen divx, vaak slechte kwaliteit, .avi misschien?), en zijn er bijvoorbeeld speciale mediaopslag accesoires voor deze tv?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Geen films, die kun je niet afspelen op tv, je kunt volgens mij alleen muziek afspelen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens de specs op de LG site kan ie DivX HD afspelen, verder staat er niets bij dus dit lijkt het enige format te zijn. VOB zal ie dan niet af kunnen spelen.

Overigens wil het feit dat er veel DivX filmpjes zijn met slechte kwaliteit nog niet zeggen dat DivX slecht is: als je vanaf een bron met hoge kwaliteit encodeert met de juiste settings krijg je prima beeld. AVI zegt niks over kwaliteit, omdat daarin op allerlei manieren gecomprimeerde audio en video kan zitten, met uiteenlopende kwaliteit.

Je zult je VOBs dus moeten converteren naar DivX; daarmee kun je ze ook meteen aan elkaar "plakken".
(Lees meer...)
gvrox
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding