Tv maakt storend geluid en scherm beweegt , wat is het probleem?

Ik heb een "oude" philips tv , maar er komt een zoemend geluid uit de boxen en het scherm beweegt , ik heb hem al lang maar kijk er tv op, maar het scherm beweegt met zichtbare strepen in het midden en het storend geluid kun je niet zachter zetten met de afstand bediening

Toegevoegd na 46 seconden:
Deze foto is dezelfde maar komt van het internet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Televisies gaan na loop van tijd kuren geven.
we noemen dit simpel weg ouder dom.
Eigenlijk valt er weinig aan te doen...

Je kan 2 dingen doen

of je koopt een nieuwe televisie

of je belt philips op om te vragen of ze de tv kunnen reparen...
Hou wel voor ogen dat je waarschijnlijk meer kwijt ben dan als je een nieuwe tv gaat kopen.
Zo heb ik het bijvoorbeeld over onderdelen die moeilijk tot niet te verkrijgen zijn, daarnaast betaal je extra kosten voor de reparatie inclusief de kosten van de uren van de medewerker die jou tv moet maken.
je zou dus meer kwijt zijn dan dat die hele tv nu waard is.

Toegevoegd na 1 minuut:
dus om mijn antwoord kort en krachtig te houden...
zet dat bakbeest bij de vuilnis en koop een nieuwe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon niets meer aan (laten) repareren.Er staan op marktplaats mooie tv's die verkocht worden i,v,m aanschaf van een lcd of led tv.Sommigen zijn amper een paar jaar oud (met aankoopbewijs) en gaan voor weinig geld weg.Reparatie loont de moeite niet en er zal vast wel iemand bij jou in de omgeving zitten die voor weinig geld van zijn jonge tv af wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of een 2e handse dat kan natuurlijk ook lol