Kan je films van een harddisk afspelen op een samsung led tv?

Goedemorgen,

Ik heb een Samsung eu40d7000 led tv gekocht.
Is het mogeleijk om een externe harddisk aan te sluiten en zo dus films afspelen?
Moet ik daarvoor nog speciale software op de hd zetten, of kan dit helemaal niet.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik te werk moet gaan?

Alvast bedankt

Rob

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat staat er in de gebruiksaanwijzing?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal alleen met FAT32 geformatteerde schijven, en avi/divx bestanden.

Antwoorden (2)

Als je films het juiste video formaat hebben dat je tv ondersteunt moet het lukken. Alleen weet ik niet of je harde schijf op je tv gaat werken je kan proberen, en als dat niet lukt kan je je films op een USB stick zetten en zo in de tv dan werkt het zeker :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ook een Samsung LED 3D en lukt mij niet. Zelfs in BR speler wilt het niet lukken. Ik heb de Prodegy Mediaplayer van Xtreamer gekocht en die werkt inclusief 3D feilloos en speelt alles af. Aanrader.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook geen divx(AVI) op een FAT32 geformatteerde USB-stick?