Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een ''ouderwetse'' afstandsbediening kopen?

Hiermee bedoel ik dus een afstandsbediening aan een kabel voor een televisie van vroeger. Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
782

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Deze materialen lijken inmiddels een zeldzaamheid te zijn geworden. Wanneer wij naar dit soort zaken zoeken, gaan wij altijd langs de HANDYMAN. In Haarlem zit deze zowel in de Grote Houtstraat als in het winkelcentrum van Schalkwijk. Beverwijk : Breestraat. Zij zoeken in hun talloze catalogussen het gewenste materiaal op en kunnen je ook gelijk zeggen of het nog bestelbaar is. En zo ja, wanneer zij het precies binnen krijgen. Dus mail nu nog naar je lokale HANDYMAN. Veel succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken ze nog van een jaar of 45 geleden! Dus die zijn niet meer nieuw te koop. Misschien heeft iemand er nog eentje liggen in een vergeten hoekje. Ik ben trouwens benieuwd waarvoor je het wilt gebruiken. Als verzameling voor een soort museum neem ik aan? Want stel dat je er één vindt, dan zal die waarschijnlijk alleen werken op t.v.'s van een bepaald merk en type.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de kringloopwinkel of op vlooienmarkten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding