3D dvd blu-ray bekijken op gewone televisie?

Is het mogelijk om een 3D DVD (bijv Avatar) ( eventueel speciale dvd-speler ) af te spelen op een gewone televisie (met een rood/groene bril?) of is hier echt een speciale 3D televisie voor nodig? Kwaliteit zal dan ongetwijfeld beter zijn, maar zie je wel 3D op een gewone televisie, zelfs met een speciale bril? Alvast bedankt!

groet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja kan wel, je krijgt wel enorme koppijn en het 3D-effect zal je niet ervaren.