Is de LG 32LS3400 een goede televisie voor tv kijken en voor gamen?

Ik heb niet erg veel ervaring met tv's. Via internet werd ik ook niet veel wijzer. Binnenkort ga ik naar de winkel om te vragen of dit een goede tv is. Wat vinden jullie?

http://www.lg.com/us/tvs/lg-32LS3400-led-tv ( de tv )

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij de Consumentenbond worden doorlopend televisies getest. De laatste test is van juni 2012, en daaruit blijkt dat Samsung erg goed is. Als je alle geteste televisies op een rijtje zet (dus ook de tests van 2011) dan staan er bij de beste 10 allemaal Samsungs, en pas op de plaatsen 11 tot 20 komen de Philips en LG voor.

Natuurlijk zegt zo'n test ook niet alles, maar je zou dat tenminste ook in overweging kunnen nemen. Ga eens naar de bibliotheek, of vraag aan een vriend, kennis, familielid die lid is van de consumentenbond of je even online de tests in kunt zien. Vooral in de gids zelf (dus in de bieb) valt er heel veel wetenswaardigs te lezen, vooral voor mensen die nog niet zoveel ervaring hebben. (zoals je zelf schrijft in je toelichting) Er staan allemaal tips waar je op moet letten.

Ik denk dat je dit niet te overhaast moet doen. Ga naar verschillende winkels en laat je voorlichten. Als je in b.v. 5 winkels hetzelfde verhaal te horen krijgt, dat je beter geen (of juist wel!) LG kan kopen, dan zal dat heus wel waar zijn. Hoe meer tijd je er aan besteedt, hoe meer je er in thuis raakt, en hoe beter je aankoop is.
Veel succes!