Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wij hebben op onze 3 tv's kpn digitenne. ik zou graag op mijn tv upc of ziggo willen. maar kan dat in 1 huis?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
774

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is geen enkel probleem. Dit zijn twee verschillende soorten digitale tv-systemen die elkaar niet bijten. Digitenne gaat via de ether en Ziggo/UPC via de kabel.
Bij de kabel heb je trouwens geen keuze in welke provider je wil. Dit is afhankelijk van je woonplaats aan welke kabelprovider je bent gebonden. Dus je hebt niet de keuze tussen Ziggo, UPC of een ander.

Johan van Kieskeurig.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

KPN gaat via de telefoonlijn, ziggo/upc via de coax-kabel. Dat zijn 2 gescheiden systemen, en er is geen enkele reden waarom deze niet beiden functioneel zouden kunnen zijn. Technisch is er dus geen enkel bezwaar.

Het is de administratie waar ik bang voor ben. Die bedrijven geven vanalles automatisch aan elkaar door (b.v. het opzeggen van een abbo) en jij bent een buitenbeentje met 2 providers op 1 adres.

Theoretisch kan het. De praktijk zal het moeten bewijzen.
(Lees meer...)
Reddie
10 jaar geleden
Ze hebben tv via de digitenne, niet via de telefoonlijn. Verder plus.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
@Reddie
Terechte opmerking, maar het effect blijft hetzelfde. :-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding