Waarom gaat het standbylampje van de tv niet aan?

Ik kan de tv niet aanzetten omdat het standbylampje niet aangaat, weet iemand een oplossing? Heb al de stekker eruit gehaald en weer erin maar dat hielp niet. De tv is 4 jaar oud.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Defect misschien? Apparaten kunnen kapot gaan...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja, het zou natuurlijk kunnen dat je oorzaak en gevolg hebt omgedraaid (het standby lampje wil niet aan omdat de TV defect is). Heb je gecheckt of het branden van dit lampje echt nodig is? misschien weet de dealer waar je hem hebt gekocht, dit wel.

Antwoorden (2)

Bij mijn oude tv moest ik het via de tv aan doen.
Wanneer ik het uit deed via afstandsbediening kon ik het weer aan doen met een afstandbediening.

Het lijkt erop dat je tv defect is.

Wat je kan proberen.

In een andere kamer (stop doorgeslagen)
Kabel die kapot is (een andere)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb dat ook weleens. Ik heb een oude tv die niet altijd goed op de experiabox van KPN reageert. Ergens op je t.v., meestal onder het beeldscherm zit een vakje dat je open kunt klikken. Daar achter zitten allerlei knopjes en met één van die knopjes kun je de tv aanzetten).